My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday 1 November 2012

Hari Anugerah Cemerlang 2012...

Ari selasa baru ni aku ke skolah kakak sebab ada Majlis Anugerah Cemerlang. Ikutkan memula tu aku nak ambik cuti tapi pk2 smule tak jadilaa so mintak kebenaran keluar je skejap.

Ikutkan aturcara akan tamat tghari tapi oleh kerana selepas ucapan Yb, Guru Besar sume terus diumumkan anugerah untuk kategori yang kakak terima.

Makanya skejap jelaa aku kat dewan tu sebab lepas kakak terima aku terus balik keje smule,hehe...
Photo: Tahniah syg mendapat Anugerah Murid Potensi.. Ibu doakan agar dirimu makin cemerlang dunia dan akhirat. Teruskan usahamu..
Alhamdulillah walaupun aku perasan keputusan peperiksaan kakak agak menurun sedikit berbanding sebelum ni tapi kakak masih terpilih untuk menerima Anugerah Murid Potensi.

Aku harap kakak akan terus berusaha untuk memajukan diri demi masa depan yang semakin mencabar...

No comments: