My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 19 July 2012

Dah puas yang ni...

Tengok punya tengok punya tengok apalaa yang buat blog aku ni nampak buruk. Bila tenung dan renung betul2, rupa2nya kaler dia daaa... Lama dah aku rasa blog aku ni guna kaler putih gini. Nak tukar kaler lainlaa pulak.


Biasalaa kan manusia mana penah puas dengan benda sama je. Betul tak?.. Apa, tak betul?.. Owh maknanya aku jelaa yang jenis gini yek?..huhuhu... Takpe, mana2laa tapi pada koranglaa kan kaler apa yang patut aku cat untuk blog aku ni haa.


Cer bagi idea ckit. Idea yang ikhlaslaa, jangan pulak nak mintak hadiah ke apa ke. Dekat2 nak masuk bulan puasa yang mulia ni buatlaa keje dengan ikhlas skali skale. Cari pahala, ni tak asyik nak mintak upah je,ihiks...

4 comments:

the malay male said...

putih biru bro....

Ayen... said...

the malay male - putih biru yek,huhu...

a.samad jaafar said...

ada baiknya ditambah sedikit warna..ada pembahagian ruang supaya nampak lebih kemas..latar putih menyebabkan ia nampak bertabur... ewahhh.. mcm la blog aku elok sgt.. hahahaha..

Ayen... said...

a.samad jaafar - ermmm...ade betulnye jugak ckp awk tu bang,hehe...blog awk mmg sedia cantek bang.