My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 20 July 2012

Nak rasa je...

Pokok mempelam ni betul2 dekat ngan bilik pekerja swasta kat blok sebelah makmal aku. Banyak buah kat pokok ni. Beberapa ari lepas aku nengok je makcik2 pekerja swasta duk menjolok buah2 mempelam ni.

Asyik menengok orang je duk makannya, aiii mana boleh jadi. Petang tadi aku nengok jaga skolah aku pulak duk menjolok buah mempelam ni. Pastu makwe kantin skolah pulak duk standby dengan plastik.

Apa lagi dari jauh aku pun soundlaa, bang... jolok banyak2 yek kwn pun nak merasa jugak,haha... Dia pun dari jauh,ok2.. Sebenonya aku bukan nak banyak sangat, nak merasa je maklumlaa esok dah nak puasa kan terliur pulak nengok masa puasa nanti....kui3.

Ambiklaa aku 5 bijik. Memang manis betul wehhh isi dia. Tapi sayang gambo buah tu tak ingat nak ambik. Yang adanya gambo kulit ngan bijik je. Oklaa kulit ngan bijik pun kan, sekurang2nya taklaa korang cakap aku tipu.....hahahaha. 

6 comments:

whitecappuccino said...

nasib baik sempat makan yer? kalo tak sure esok duk telan air liur

Telor Power said...

skrg mmg musim pelam berbuah kot

Ayen... said...

whitecappuccino - itulaa pasal cikgu,hehe...

Ayen... said...

Telor Power - ye ke,ni mesti kat tempat awk pun tgh berbuah kan.....hahaha.

ikatankasihku said...

Mcm org mengidamlah pulak

Ayen... said...

ikatankasihku - hahahaha...