My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 14 January 2013

Banyaknya 8...

Tghari tadi tepon aku berbunyi. Masa aku nak jawab tu aku tengok dulu skrin tepon aku tu sape yang call kan. Manelaa tau kot2 ada makwe call ke,hehe...

Terkejut beruk aku bila tengok kat skrin tepon aku tu. Mana taknya korang ingat sape yang call?.. No ni haa +888888888888

Pergghhh!!! Aku nak jawab pun takut. Aku kira2 ada 12 digit no 8,huhu... Giler betul. So sorilaa aku terpaksa abaikan sebab aku ni memang dari dulu lagi klu terima no yang pelik2 aku tak kan jawab...


2 comments:

Hans said...

hahaha
bro
kita sama
give me 5

eita said...

sya takan angkat kalau no yg tidak dikenali