My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 2 January 2013

Selamat kembali...

Arini merupakan ari pertama sesi persekolahan 2013. Bagi negeri akulaa Pahang tapi negeri terengganu, kelantan, kedah sume dah start awal kan.

Bagi aku untuk tahun ni tugasan anto anak2 ari pertama aku serahkan kat ibu dieorg. Sebelum ni kitaorg pegi sama2 tapi oleh kerana tahun ni anak2 aku bukannya baru nak masuk tahun satu makanya ibunya jelaa pegi. Kakak dah masuk tahun 4, adik pulak tahun 2 so masing2 dah biasa dengan suasana persekolahan.

Pagi2 tadi ibu dieorg wasap kat aku bgtau yang masing2 takde masalah. Alhamdulillah kelas masing2 pun dekat dengan pintu pagar. Kelas pun bersebelahan je so menambahkan lagi kesenangan kitaorg nak ambik dieorg,hehe...

Macam aku ni yang bertugas kat skolah, kenalaa datang awal smule. Klu masa cuti boleh datang lambat sebab masuk keje pukul 8am tapi arini kembali masuk 730am. Jalan pulak punyalaa jem maklumlaa ibubapa cbuk nak nganto anak masing2.

Kepala pun kembali serabut sebab klu masa cuti suasana tenang je, takde pelajar kan tapi sekarang dieorg kembali bising....huhuhu. Apa2 pun serabut ke tak nak serabut ke keje tetap kena teruskan. Semoga tahun 2013 ni akan lebih baik dari tahun 2012 buat diri aku,Amin...

8 comments:

Papa Mifz said...

amboi anak2 bro dah pandai berwhatsapp-whatsapp nih yer...hebat...hehe

Ayen... said...

Papa Mifz - budak2 skrg biaselaa bro,segala menda psl it dlm kepala.beza sgt ngan kita dulu2....huhu

Hans said...

dasyat noh anak2 bro
hahahaha

the malay male said...

kembali kepada kerutinan yang telah lama ditinggalkan

BENA said...

bile nak berwasap ngan kite pulop pokcik ayen ? hehehehe :P

Ayen... said...

Hans - tulaa pasal masing2 klu dpt lappy or tab,senyap terus....huhu

Ayen... said...

the malay male - memang betul tu bro,hehe...

Ayen... said...

BENA - hahahaha...bkn pokcik xnak tp takut kena marah plk dgn cik abg tu kang,huhu...