My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 25 June 2012

Aku lapor...

Bola punye pasal aku sanggup tak tido, berjaga sampai pagi padahal esok keje. Sebenonye bukan pasal bola yang aku nak merepek ni tapi pasal meggi. Tengah syok duk tengok bola, perut pulak terasa lapor.
Ape lagi teruslaa pegi ke dapur. Ambik periuk isi air pastu letak atas dapur, ambik telur dalam peti. Ambik mangkuk, sudu garfu sume pastu sementara air menggelegak aku tengok bola jap.
Tak lama pastu aku pegi semula ke dapur, sedang elok air dah menggelegak. Dah tengok menggelegak tu, apa lagi bukaklaa laci nak ambik meggi.
Sekali tengok.... Sebungkus pun takde. Ya Allah kecewanya aku, dahlaa perut lapor giler2. Selalunye memang aku ambik meggi dulu tapi kali ni tak tau nape tak terpikir nak tengok ada ke takde meggi tu,huhu...

8 comments:

miloais milo said...

habis tu - buat aje le telur goreng
lenkali beli lah lebih skit stok tu beb....

Ayen... said...

miloais milo - sudahnnye x buat ape2 oun kak milo,simpanlaa smule telur sume tu....huhu

pena rozie said...

tu la lain kali buat la stok byk2 yer....

ikatankasihku said...

Xde rezeki mlm tu.huhuhu

Ayen... said...

pena rozie - esoknye tu terus beli byk2 buat stok,hehehe...

Ayen... said...

ikatankasihku- tulaa mmg betul2 xde rezeki mlm tu,huhu...

whitecappuccino said...

ala sian..rebus telor je la

Ayen... said...

whitecappuccino - huhuhuhuhu....tulaa pasal.