My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 19 June 2012

Sunyilaa pulak rasenye...

Kan setiap ari petang2 aku ambik kakak ngan adik balik skolah pastu bawak ke makmal aku. Selalunya jugak satu skolah dengar suara dieorg berdua. Berlari sane sini, menjerit macam kat umah sendiri.
Bila tegur, senyap skejap pastu bising smule. Tapi arini suasana bertukar menjadi sepi sebab masa aku ambik dieorg tadi aku nengok kakak monyok semacam. Rupa2nya pening kepala.
Ikutkan kakak nak balik umah terus tapi adik pulak cbuk nak pegi skolah abah. Oleh kerana makmal aku ada kelas akhir masuk, terpaksalaa ikut kata adik. Smpai skolah aku, dia makan mee goreng ckit pastu terus tido.
Adik pun tinggallaa sorang2 patah kaki sebab takde member nak bergalak. Makanya suasana makmal aku arini sunyilaa dari kebiasaannya...


 akarini,huhuhu.

6 comments:

pena rozie said...

seronok kan tengok telatah anak2...

miloais milo said...

dah bawak pi klinik ke anak uols tu nok???
moga tak berlarutan ye...

Ayen... said...

Pena rozie - setuju..anak2 adalah segalanya...

Ayen... said...

Miloais milo - x bwk pun,letak myk cap kapak je,alhamdulillah ok...hehe

anieMD said...

dah berapa kali baca kakak sakit kepala..cian kakak...

Ayen... said...

AnieMD - ye ke?...huhu.