My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 18 June 2012

yesss...

Hahaha...boleh rupenya, ingatkan tak boleh. Sebelum  ni kan aku buat blog guna galaxy tab tapi sejak guna blackberry ni aku gagal dalam cubaan untuk buat blog,huhu...
Gagal bukan sebab tak jumpa blog ke ape tapi tak jumpa cari cara2 nak taip n3. Puas tanya member akhirnya  jumpa gak cara2nya. So pasni bolehlaa aku sambung buat blog yang tak seberapa ni kan,kui3...

12 comments:

ikatankasihku said...

akhirnye..

miloais milo said...

rajin2 update balik le lepas ni ye... :D

pena rozie said...

ek... eleh dah la lame menyepi....

Pen Biru said...

heheh..hp nokia sabun sy pun tak boleh taip n3..sabo jerla

Telor Power said...

bagus...patut lama nor tak hapdet senyap jer..

Telor Power said...

bagus...patut lama nor tak hapdet senyap jer..

Ayen... said...

Ikatankasihku - yesss akhirnya,hehe...

Ayen... said...

Miloais milo - insyaallah...

Ayen... said...

Pena rozie - a'ah lama menyepi baru2 ni kak PR,hehehe...

Ayen... said...

Pen Biru - nokia sabun mmg susah ckit ana,maklumlaa licin...wakakaka.

Ayen... said...

Telor Power - iyerlaa bro,tulaa sebabnya...

anieMD said...

blackberry pulakkk...