My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday 26 December 2012

Boleh caya ke???...

Baru2 ni cikgu skolah aku sorang tu pegi ke sabah. Lupa dah aku dia pegi berkursus ke atau pun bercuti tapi yang pasti balik dari sana adalaa ole2 untuk member2 kamceng. Aku pun termasuklaa dalam salah sorang yang kamceng tu,hehe...
Tu yang dapat jugak gelang ni. Katanya dengan memakai gelang ni akan melancarkan pergerakan darah dalam badan kita. Badan dan anggota2 lain kita akan jadi lebih itu dan lebih ini.

Aku ni klu benda2 gini nak caya tu 50/50 laa lagi pulak kan orang lelaki dah terang2 memang takleh pakai gelang. Ada member aku yang pakai tapi aku, simpan je dalam laci...huhu

Pada aku biarlaa darah tak berapa nak lancar pun janji aku tak menanggung dosa. Dahlaa dosa2 lain banyak dah nak kena tanggung, ni nak tambah lagi? Oh tidakkk... Tapi tulaa korang caya ke tak benda2 gini... 

No comments: