My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 31 December 2012

Rajin tak aku...

klu diikutkan ari terakhir tahun 2012 ni aku cuti. Dah isi pun borang cuti minggu lepas tapi oleh sebab ada lagi keje yang belum setel makanya aku ubah pikiran dengan datang jugak keje.

Terkejut member2 tengok betapa rajinnya aku,haha... Smpai je skolah pagi tadi barulaa aku kabo kat akak kerani yang aku nak kensel cuti. Tapi bukan kensel sesaje, gantilaa pulak ngan ari lain awal tahun depan,ihiks...

Apa2 pun dah alang2 ni aku nak ucap teruslaa kat kawan2 semua, SELAMAT TAHUN BARU 2013 semoga tahun baru nanti akan lebih bermakna, lebih baik dari tahun 2012... Amin.

4 comments:

whitecappuccino said...

aminn..selamat tahun masihi 2013 ayen!

the malay male said...

selamat tahun baru bro

Ayen... said...

whitecappuccino - selamat tahun baru gak buat cikgu...hehe

Ayen... said...

the malay male - samalaa bro semoga tahun baru ni lebih ceria...