My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 27 December 2012

Dah tercabut...

Baru je jap tadi adik tunjuk kat aku gigi dia patah,ihiks... 
Sebenonya lama dah dia cakap yang gigi depan dia bergoyang pastu sejak tu dia asyik duk main je gigi tu dengan lidah. Akhirnya tercabut jugak. Elok pulak tu dah dekat nak bukak skolah, dia 'rongak'.....hahahaha.

6 comments:

pena rozie said...

Cantik ape. Muahahaha.....

TechKini.com said...

Hehehe dan rongak... Minum air pakai straw senang, x payah bukak mulut :D

-> ❤ TechKini.com

Hans said...

hehehe
xper
nanti tumbuh baru :-)

Ayen... said...

pena rozie - ermmm cantek ek,mcm twin rozie kan....hehe

Ayen... said...

TechKini.com - hahahaha....

Ayen... said...

Hans - hehe...mmg akan tumbuh baru tp masalahnye skolah dah nak bukak esok lusa...ihiks