My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 27 December 2012

Kejang kaki sesak nafas...

Ni bukan kejang dalam tido ke atau sebab kejang main bola tapi sebab kejang nengok bola. Team peberet akulaa Manchester United lawan Newcastle United jap tadi. Giler betul sesak nafas aku dibuatnya...


Mana taknya 3 kali kena liding 3 kali jugak dapat menyamakan kedudukan dan akhirnya pada minit ke 90 + 1 (masa tambahan) gol yang dinanti2kan muncul jugak,haha... Yeesss!!! Lega aku rasa. 

Keputusan akhir...
4   3


4 comments:

Hans said...

hehheeh
tak sia2 kejang
menang juga akhirnya

Ayen... said...

Hans - tulaa pasal,mmg sgt2 lega dan tido pun lena.....haha

Hans said...

Ayen : hehehe...nasib menang...kalau x makin kejang la kaki...hehehe

Ayen... said...

Hans - klu kalah semlm,mampus masak kwn kena kutuk arini...huhuhu