My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday 18 September 2011

Aku bukan mcm mu,taksub!!..

Ni sebenonya pasal bola. Kadang2 aku nak suka dengar bila member2 cakap gitu kat aku. Memang aku tak nafi yang aku dari dulu lagi adalah peminat team Manchester United.

Nak kata aku fanatik giler rasanya tak. Jersi pun tak penah beli yang ori. Masa MU datang buat friendly kat KL pun tak pegi nengok tapi yang bangun tak kira masa nengok kat tv tu biasalaa kan.

Yang aku kelako tu masa team dieorang menang, team aku seri/kalah usah cakaplaa kutuk aku tak ingat ke apa tapi bila team aku memanjang je menang pastu team dieorang pulak seri/kalah mulalaa cakap itu ini.

Konon2nya selama ni bukannya beria sangatlaa, saja2 jelaa. Masa korang kutuk aku takpe tapi bila time aku kutuk korang terus cakap aku ni taksublaa apalaa,hahaha... Tak kelako ke tu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: