My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday 8 January 2013

Liga Super Malaysia...

Memang puas ati betul aku nengok bola tadi. Team negeri aku Pahang lawan dengan team yang dikatakan peberet untuk menjulang semua piala yang ada kat malaysia tahun ni iaitu Johor Darul Takzim. 

Mana taknya hampir keseluruhan pemain bintang yang penah main untuk team negara semua dia beli. Tambah pulak lagi dengan pemain2 import yang hebat. Tapi tu semua belum menjamin dapat membentuk sebuah pasukan yang hebat dan menang dalam setiap perlawanan. 

Nak banding dengan pasukan negeri aku Pahang yang mana dibarisi oleh pemain2 yang kurang dikenali namun dengan semangat juang untuk menang tu yang menjadikan keputusan perlawanan tadi begitu menakjubkan. 

Betullaa ni baru perlawanan pertama kan tapi sebagai sebuah pasukan dengan pemain2 yang hebat sepatutnya mudahlaa untuk menang, betul tak?..hehe. Korang bayangkanlaa separuh masa pertama team negeri aku ketinggalan 2 gol tapi akhirnya......

Hehehe... Bukan aku nak takbur or bangga diri tapi aku betul2 teruja dengan semangat juang yang ditunjukkan oleh team negeri aku tadi dan aku mengharapkan semoga semangat tadi tu akan berterusan sehingga akhir musim...

2 comments:

Lina said...

nak buat camne...bola tu kan bulat tp mmg tkejut jg pahang bole menang haha

Ayen... said...

Lina - bola memang bulat tp padang x brape nak rata,ihiks.ape2 pun tok gajoh hebat semlm....haha