My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Showing posts with label Aku n orang eksiden.... Show all posts
Showing posts with label Aku n orang eksiden.... Show all posts

Monday, 16 January 2012

Melekat kat belakang...

Hahaha... Korang ni nampak tajuk semacam je terus bulat mata2 nak tengok. Ni cite sedihlaa bukan cite sedap,hehe... Pagi tadi kesian betul aku kat mamat motor sorang tu.

Melekat belakang toyota unser. Kejadian tu baru sangat lagi sebab masa aku sampai tadi dia ada lagi kat belakang toyota unser tu.

Agaknya toyota unser tu brek mengejut ke ape aku tak pastilaa. Yang pasti masing2 cbuk nak masuk kejekan so paham2 jelaa jalan masa tu.

Kesian aku nengok dengan kepala berdarah pastu nak bangun sah2laa tak boleh. Mungkin patah kaki kot. Adelaa beberapa orang penunggang motor lain yang berenti tolong angkat dia sementara tunggu ambulans datang.

Aku tak berentilaa sebab nak cepat lagipun aku takleh tengok darah, pitam. Tapi klu tengok dara bolehlaa,hahahaha....

Gurau jelaa, amboiii marah terus korang ni. Gurau ckit pun takleh ke,huhu... Nasiblaa dia sorang je, buatnya bawak anak isteri tak ke lagi teruk kan.

Apa2 pun kepada korang semua dan diri aku sendiri, sama2laa kita berhati2 semasa dijalan raya. Ingatlaa orang yang tersayang walaupun orang tersayang tak ingat kat kita....ihiks.


Published with Blogger-droid v2.0.3