My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 29 May 2012

Member baru...

Semalam aku dapat sorang member baru lelaki. Pembantu makmal yang baru dilantik. So masih kosong lagilaa dalam selok belok makmal ni.

Dia masuk tu sebab ganti pembantu makmal pompuan yang bertukar ke skolah lain. Kebetulan masa dia datang lapor diri semalam Cc aku takde sebab dia ada hal kat tempat lain.

Brader makmal sorang lagi pulak ada keje makanya akulaa yang terpaksa bawak member baru ni nengok2 makmal dan kenalkan dia dengan staf2 makmal lain.

Klu sebelum ni dalam ramai2 staf makmal, aku sekerat dua je lelaki tapi dengan masuknya member ni maka bertambahlaa ckit kaum yang nak pupus ni,hehehe...


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

whitecappuccino said...

ada geng la ya..

Telor Power said...

jgn ko buli dia sudah yen....

Ayen... said...

whitecappuccino - yer adelaa geng skrg ni cikgu,hehehe...

Ayen... said...

Telor Power - hahahahaha...ramai dah ckp kat kwn gitu padahal kwn ni baik sebenonye,kuang3...

Anonymous said...

mesti macho kan.. :)
kirim salam kat dia tau

pena rozie said...

hahahaha... suka la tu tambah geng...

miloais milo said...

dah start raging ke ??
hahahahaha

Ayen... said...

Anonymous - hahahaha....mcm gatal je bunyinye yek,kuang asam....

Ayen... said...

pena rozie - mmglaa suka kak PR,hehe...

Ayen... said...

miloais milo - takdelaa raging2 kak milo,body dia besor lg dari kwnlaa.....hahaha.