My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday 19 March 2011

Ada kemajuan...

Beskal kakak ni sebenonya dah 4,5 ari dah tak bergeraknya disebabkan tayar takde angin. Lepas aku balik kerja semalam dia kata nak main beskal. Sian punya pasal aku pun cabutlaa tayar sebab nak nengok apa punca takde angin tu. Dah cabut apa semua rupa2nya tiub bocor. 
Sementara aku baiki beskal dia aku suruh dia belajar naik beskal aku. Memula takut tapi lepas aku paksa, tak sempat aku siapkan beskal dia tetiba dah boleh kayuh beskal beso aku tu...
Dah siap baiki tu bila aku suruh naik beskal dia, taknak dah sebab katanya best naik beskal beso,huhu.... Pastu aku suruhlaa pulak adik yang naik beskal kakak. Macam biasalaa memula takutlaa, taknaklaa tapi sekali dua cuba terus boleh. Dalam ati aku kata, cepat betul diaorg berdua ni,ihiks....
Baby ni pulak macam biasalaa masih dalam beskal tolak dia lagi...

No comments: