My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday 19 March 2011

Lama dah tak main...

Malam ni ada member ajak main boling. Tak tau kali ke berapa dah dia ajak ni tapi bukannya aku tak penah pegi cuma dalam 5,6 kali ajak tu sekali je aku berkesempatan main, yang lain macam2 hal ada.

Dulu kerap jugak aku ngan isteri main boling tapi sekarang oleh kerana masing2 cbuk ckit so peluang untuk pegi main tu kuranglaa. Bola pun aku rasa dah berhabuk dalam beg tu,huhu...

Member aku ni selalu main ngan geng2 pejabat dia pastu aku dengar cerita dia baru beli bola, tu yang cbuk sangat ajak aku main sebab nak tunjuk bola baru dialaa agaknya tu. Celakak betul....

Takpelaa Insyaallah malam ni klu takde apa2 hal aku akan cuba pegi main demi memenuhi permintaan member2... 

No comments: