My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday 20 August 2011

Baju raya anak2 dah siap...

Baju raya anak2 aku memang boleh dikatakan setiap tahun aku mintak tolong kakak aku yang buatkan. Bukan buat saje2 tau walaupun kakak sendiri bayar tetap kena bayar. So 2,3 ari lepas kakak aku ada mesej bagitau yang baju raya anak2 aku dah siap, bolehlaa datang ambik.

Isteri aku pulak sejak puasa ni cbuk sangat2 buat kuih raya yang orang tempah. Dah siap apa semua cbuk pulak nak pegi nganto sana sini. Macam pagi ni dia ke pekan ngan member dia nganto kuih so aku pun ajaklaa anak2 je pegi umah kakak aku ambik baju raya tu.

Gambo kat atas tu bukan baju rayanya yek. Tu contoh je,kuikuikui... Yang betul2 taklehlaa tunjuk lagi, kenalaa tunggu ari raya nanti. Klu tunjuk sekarang kang basi pulak,kuang3x.....ihiks.

No comments: