My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday 27 August 2011

Taknaklaa sbb Iman aku tak sekuat mana...


Aku rasa tahun nilaa aku paling jarang pegi bazar ramadan. Klu tahun sebelum2 ni lepas balik keje, arini pegi bazar ramadan sini esok pegi yang sana pulak pendek kata meratalaa. Tahun ni aku hanya pegi yang kat taman perumahan aku ni je tu pun jarang2.

Sebab apa?.. Sebabnya ialah aku tak larat nak nengok 'alur2 dan lurah2' yang boleh mengurangkan pahala pose aku. Yang menunjukkan alur2 dan lurah2 tu pulak bukan cina/india tapi yang jenis kita sendiri, ISLAM...

Member2 kat tempat keje selalu sangat bercite yang dieorg geram kat pompuan2 yang suka pakai seksi bila pegi bazar ramadan. Geram betul geram ke, geram campur seronok tak taulaa pulak aku kan,kahkahkah... Tapi yang pasti klu aku memang terus terang aku cakap aku akan kalah bila nengok mende2 gitu sebab tu baik aku tak pegi. Usah cakap akulaa yang iman tak berapa nak kuat ni, pak aji sendiri pun aku rasa takkan cukup skali pandang bila nengok mende alah tu betul tak,ihiks...

No comments: