My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday 17 April 2012

Cbuk amat2 sekarang ni...

Dah beberape ari aku tak update blog aku ni kan. Bukan sengaja sebenonya tapi disebabkan bermula ari jumaat lepas aku dah mula buat keje part time.

Keje apa? Tu yang korang tengok dalam gambo kat atas tu. Van tu member aku punya, drebar lama dia dah dapat keje tetap kat kelantan so terpaksalaa berenti. Nak jadi rezeki aku, satu ari tu dia datang skolah aku. Masa duk sembang kat kantin dalam cite2 tu aku pun tawar diri nak bawak dan dia pun setuju. Alhamdulillah...

'Bas sekolah' tapi aku tak bawak budak2 skolah yek. Aku ambik budak2 politeknik dan kolej shahputra. Kekuatan iman amat penting kat sini sebab klu bawak budak skolah memang sah2 dah dieorg pakai uniform tapi bila bawak budak kolej ni korang paham2 jelaa.

Muka dahlaa cantek, ada yang tak bertudung tu dengan seluar paras lutut, baju pulak ketat nampak ketiak. Sabor jelaa... Tapi setakat 4,5 ari ni kekuatan iman abg Ayen ni masih lagi kukuh,hahahaha...

Masa untuk aku berblog sekarang ni agak terhad ckit sebab isnin sampai jumaat aku start bawak dieorg lepas aku balik keje petang sampailaa malam. Ari sabtu ngan ahad pulak aku bawak dari pagi sampailaa malam. Walau begitu aku tetap akan cuba gaklaa update blog ni untuk tatapan korang semua,hehe...


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Telor Power said...

wah hebat la ko yen, part time.part time juga...jgn stress sudah.

terpatrisinarabadi said...

besar van tu lagi dari driver nya..

Pen Biru said...

bagus2..sambil2 tu boleh jual topup

pena rozie said...

Byk la masyuk nanti yer...

miloaiskurangmanis said...

dua kerja tu...
moga tabah - sabar dan sihat selalu ye...

kalo rasa kurang bermaya - jangan lupa makan supplement beb!

Unknown said...

iman kene kuat tuh...hehe