My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday 4 April 2012

Tunggu dan lihat jelaa nanti mcmane...

Kabo sudah, pesan pun sudah tapi nampaknya macam masih tak paham bahasa gak. Entahlaa kekadang aku rasa sedih sangat2 sebab aku dah kabo, pesan secara baik dah tu tapi takleh nak ikut jugak.

Takpelaa selagi aku boleh dan mampu bersabar aku akan terus bersabar. Apa2 pun aku tetap bersyukur ke hadrat ilahi sebab masih memberi aku kekuatan untuk aku menghadapinya.

Masih mampu bertenang walaupun dalam hati hanya Allah saje yang tau. Budak2 dengan cara budak2, orang tua pulak dengan cara orang tuanya....adoiyaiii.

Takpelaa aku redha sebab pada aku setiap dugaan dan ujian yang Allah turunkan kat kita tu ada sebab2nya. Lagipun kan orang selalu cakap sabar itu separuh daripada iman. Betul tak???... Haaa time kasih sebab setuju,hehehe...


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

whitecappuccino said...

kenapa ni Ayen?

pena rozie said...

Sabar ek dengan setiap ujian...