My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday 18 July 2012

Sape kata tak rindu...

Bukannya baru 2,3 n3 aku kluarkan betul tak. Dah beratus rasanya n3 yang aku kluarkan kat blog buruk aku ni so sape kata aku tak rindu nak menaip smule. Klu 3,4 ari tak update pun aku dah rasa lama inikan pulak berminggu2.


Tapi tulaa masalah yang sentiasa membelenggu diri aku ni iaitu MALAS selain masa yang tak berapa nak ada tu membuatkan aku terlepas sokmo nak merepek kat sini,huhu...


Rasanya dah berapa kali aku cakap aku akan cuba untuk merepek kat sini sekerap mungkin tapi tak jugak kan,kui3... Takpe2 korang jangan bimbang sebab aku rasa sekarang ni semangat aku dah betul2 datang smule untuk aku merepek kat blog buruk aku ni.


Pasni jangan pulak bosan yek nak singgah sini sebab aku akan cite segala aktiviti harian yang aku buat. Tak kiralaa samada pasal berapa kali aku kentut ke, berapa kali aku berulang ke tandas ke sume aku akan cite. Ok? Agak2 korang setuju tak?..


Alaaa korang setuju ke tak setuju ke ada aku kesah, betul tak? Hahahaha... Blog aku kan so lantak akulaa nak cite apa pun klu rasa sakit mata ke loye tekak nak muntah ke nak baca, janganlaa singgah sini lagi yek....huhu.

No comments: