My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday 26 December 2012

Catat sejarah...

Sejak aku bertukar kat skolah ni pada tahun 2005, 24/12/2012 lepas mencatat sejarah sebab  pertama kali skolah aku ni naik air...
 Masa ni ujan tengah lebat mencurah. Air dah mula melimpah kluar longkang...

Nilaa dia kawasan sekitar depan makmal aku...

Makmal aku ni sebelah dengan koperasi pastu kebetulan pulak aritu merupakan ari pertama jualan buku untuk tahun baru nanti makanya keadaan pun jadi kelam kabutlaa. Air masa tu memang cepat betul naik. Nak tak nak terpaksalaa pindahkan buku2 tu masuk makmal aku...

 Minggu ni kan minggu akhir cuti dan ikutkan minggu nilaa aku nak kena basuh makmal dan kemas apa yang patut tapi klu dah gini keadaannya terpaksalaa aku tangguh dulu keje2 aku tu...
Member yang turut sama memindahkan buku2 dari koperasi ke makmal aku...

4 comments:

Pen Biru said...

pasni kena ambik tender dayung sampan gi skolah

Ayen... said...

Pen Biru - ok jgk tu tp takut x lepas masuk skolah,hanyut ke tempat lain....hehe

whitecappuccino said...

uhhh...lelah juga kerja2 ni ya...memindahkn brg2

Ayen... said...

whitecappuccino - tulaa tp skejap je sbb berat sama dipikul ringan sama dijinjing kan... :)