My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Showing posts with label cc n borang cuti.... Show all posts
Showing posts with label cc n borang cuti.... Show all posts

Tuesday, 18 October 2011

Cer tengok betul2...

Semalam aku isi borang cuti sebab esok kan ayah ngan mak aku nak berlepas ke tanah suci mekah. Klu ikutkan lepas isi borang tu aku kena jumpa cc aku dulu suruh dia t/tangan pastu baru anto kat pejabat.

Tapi dah semalam aku tak jumpa dia pastu kak kerani pulak cakap takpelaa tinggal kat dia nanti cc aku datang dia suruhlaa t/tangan terus.

Tup2 pagi ni masa aku on de way ke tempat keje cc aku anto mesej tanya yang aku ni cuti semalam ke arini. Aku balaslaa yang aku isi borang semalam tapi cuti esok. Dia anto skali lagi mesej, katanya klu tak silap macam aku tulis cuti 17hb...

Dalam hati aku biar betul cc ni. Aku pun kabolaa kat dia, cer tengok betul2...17hb tu kan tarikh isi borang, bukan tarikh cuti. Sampai sekarang terus senyap tak balas2 mesej aku,hehehe... Maknanya akulaa yang betul kot....ihiks.
Published with Blogger-droid v1.7.4