Tapi ramai yang hampa sebab paper yang nak dibeli tak sampai lagi. Yelaa nak sampai awal mcmane, semalam kan banyak bajet yang dibentang makanya orang2 yang kerja kat kilang surat kabo pun cbuklaa ckit sebab banyak mende nak kena cetak. Betul tak?...
Paper yang sampai awal pagi ni cuma harian metro ngan sinar harian je. Berita harian, utusan malaysia, nst, star dll semuanya lewat tuan kedai tu cakap. Pada korang yang nengok/dengar semalam, apa pendapat korang tentang bajet yang dibentangkan oleh PM tu?...
Published with Blogger-droid v1.7.4
