My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 19 September 2011

Aku orang pertama isi borang tu...

Sekarang ni kan sejak bos baru ni macam2 peraturan baru ada. Bermula arini baik staf atau cikgu, sape2 yang nak kluar mesti isi borang pastu jumpa dia sendiri mintak tandatangan.

Tak abih kat situ, borang yang dah ditandatangan tadi tu satu salinan kena tinggalkan kat pengawal keselamatan. Rasa macam budak hostel nak balik rumah hujung minggu pulak kan,huhu...

Pada borang tu jugak kena tulis masa kluar. Baliknya pulak pengawal keselamatan akan catat pukul berapa kita masuk pagar. Pastu kena masuk lagi skali opis sebab kita kena tulis pulak kat salinan yang kat pejabat pukul berapa kita balik. Tak ke cerewet tu...

Arini akulaa orang pertama yang rasmi borang tu sebab pagi2 tadi isteri aku call bgtau kakak tertinggal barang. Nak tak nak aku kenalaa kluar anto barang yang tertinggal tu. Maka ramailaa yang mengucapkan tahniah kat aku sebab merasmikan borang kluar tu, celakak betul....
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

miloais said...

heheheheh

payah banget nak keluar
tapi elok jugak buat sistem gitu
mengurangkan staff ngulor tak tentu hala
ekekekeke

anieMD said...

hahahaa...dulu tiap2 mggu isi borang mcm tu... :)

Ayen... said...

miloais - mmg payah banget kak,skrg ni pun masing2 duk mengeluh sbb susah nak mengulor....kihkihkih.

Ayen... said...

anieMD - tiap2 minggu ok lagi,ni klu nak kluar 3 kali sehari maka 3 kalilaa kena isi borangnya....huhu