My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 29 September 2011

Spisis supermak ke apa budak ni...

Pagi2 tadi masa aku tengah kemas bilik aku tetiba cikgu masuk bagitau yang paip dalam makmal patah. Abih air melimpah. Masa aku pegi tengok tu budak2 duk kelam kabut tutup lubang paip dengan kain.

Klu tak tutup ngan kain, semestinya air tu memancut keatas. Lepas aku tutup kunci paip kat bawah meja aku dengar cikgu tu tanya mcmane boleh jadi patah gitu. Budak tu cakap tak taulaa saya pegang je.

Dalam hati aku, amboiii... Spisis supermak ke apa awk sampaikan pegang je pun boleh patah. Aku nak marah kang, sianlaa pulak kan lagipun mungkin dia tak sengaja. Takkanlaa tak pasal2 dia nak patahkan paip tu. Nak tak nak aku pun kabolaa kat bos aku pasal tu. Bos aku pun cakap takpelaa nanti dia cari orang suruh repair,hehe...
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

akmal said...

wahhh, ganas nya..bdak pompuan ea? hehe

miloais said...

ganasnya student kat sekolah uols!
ekekekekeke

Ayen... said...

akmal - a'ah budak pompuan,ganas kan...hehe.

Ayen... said...

miloais - nengok pada muka tu lembut je orgnya tp tak sangka plk boleh ganas gitu,huhuhu...