My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday 29 July 2011

Awalnya aku bukak...

Assalamualaikum... Salam jumaat aku ucapkan buat rakan2 blogger semua. Sebenonya takde apa pun, saja je. Yelaa kan selalunya aku bukak laptop ni lambat. Kekadang pukul 10 lebih kekadang tu dekat2 tengahari tapi arini sampai je kat tempat keje, sapu2 makmal ckit kemas barang2 ckit pastu terus bukak laptop.

Tujuan bukak awal laptop ni bukan kerana blog/Fb tapi sebab topup. On de way datang keje tadi aku singgah bank, tambah duit kat akaun topup aku pastu bila nak anto segala maklumat yang perlu tak boleh. Rupa2nya aku lupa yang akaun aku sendiri dah tamat tempoh so nak tak nak kenalaa anto guna laptop. Tu jelaa nak bagitau........kuang3x,hehe. Semoga korang semua gembira dan berbahagia di hari yang mulia ini,Amin...

No comments: