My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday 16 July 2011

Baby...Baby...

Perut lapar ni tapi nak makan selera pulak takde. Nengok jam kat dinding dah dekat pukul 1.15 pagi. Bukan tak boleh nak tido, ikutkan menguap dah naik letih mulut ni skejap nganga skejap nganga.

Tapi yang jadi masalah sekarang ni...
Budak sorang ni yang tak nak tido2. Itu pasal aku tak bagi dia tido lepas maghrib sebab tau dah dia akan bangun semula pukul 10/11. Bila jadi gini yang jadi mangsa nak melayan dia sampai tengah malam sape lagi klu bukan aku. 


Nengoklaa tu haa rilek je lagi duk nengok tv. Klu nengok cite aku takpelaa jugak sebab boleh ilangkan ngantuk aku ni tapi cbuk nak nengok cite dia.
Baby Tv(channel 618)... Aduuhhhh!!!! Lagilaa buat aku makin menguap,huhu... Pastu dengan suara yang lantang, keadaan masa tu pulak kan sunyi dia pegi hentam nyanyi ngikut lagu twinkle2 little star dalam tv tu. Korang bayangkanlaa.....ihiks. Nasib baiklaa esok cuti.

No comments: