My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday 13 April 2011

Nak isi ke tak nak isi...

Aku ni sebenonya tengah pening memikirkan perkara yang sebenonya tak pening mana pun tapi saja buat2 pening,hehe... Ari jumaat lepas aku terima satu borang untuk urusan memangku gred yg tinggi ckitlaa dari gred aku sekarang ni.

Memula baca surat dia tu seronok dah, rasa macam nak isi je terus borang permohonan tu tapi bila sampai je kat belakang2 ckit ada pulak syaratnya. Siap dia 'bold'kan lagi sekiranya saya berjaya dipilih, saya SANGGUP BERTUKAR ke mana2.....huhu.

Aku ni klu bab bertukar tu tak jadi hal sangat tapi memikirkan mak mentua yang dah uzur tu yang buat aku serba salah. Andai dapat jauh ckit2 dan boleh berulang alik takpe lagi tapi takut dapat jauh sangat2. Tak kan laa nak harapkan isteri aku sorang nak uruskan mak mentua aku pegi klinik apa semua kan.

Tarikh tutup permohonan tu 22 April ni dan kerani skolah aku kabo klu nak isi kena anto kat dia sebelum jumaat ni. Member2 cakap isilaa tapi bila tanya isteri, dia cakap terpulang kat aku. Ikutkan aku memang rasa macam nak isi tapi disebabkan aku nengok isteri aku seakan 50/50 nak suruh aku isi borang tu so aku pun jadi serba salah pulak.

Pening... Pening... Pening...

8 comments:

miloaiskurangmanis said...

pening gak tu....
kena buat lah listing
buruk + baiknya kalo uols submit that form
then - mintak petunjuk dari Nya...
insyaallah nokkk!~

Ayen... said...

miloais - tau xpe,mmg pening ni tp ape2 pun time kasihlaa atas cadangan uols tu,hehe....

Anonymous said...

kalau untuk masa depan, apasalahnya kan???kan??

kella said...

salam singgah sini.. letak dalam dalam list kat atas tu.. slaam kenai... :)

Ayen... said...

MDT - betullaa utk mase depan tp kene jgk pikir mase skrg dulu kan,huhuhu.....

Ayen... said...

kella - Time kasih sudi singgah,nanti slalu2laa singgah yek,hehe....

AAS said...

kalu berat ati x payoh ler isi...

Ayen... said...

AAS - ati ringan je,hehehe....