My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday 19 April 2011

Tak malu ke diaorg?...

Dah 3,4 hari aku tak update blog, rupa2nya ada yang komen mintak kluarkan cerita yang hot2 ckit katanya. Oklaa apa yang aku cerita kat sini agak 'hot' jugak tapi takdelaa sampai terbakor yek,hahaha...


Laluan nak masuk ke rumah aku dari jalan besar ada simpang 3. Rumah yang betul2 kat simpang 3 tu pulak budak2 bujang pompuan yang menyewa. Bila dengar budak bujang pompuan yang duk kat situ mesti korang dah agak cerita best kan,ihiks...

Klu dah ramai tu biasalaa petang2 mesti diaorg ada aktiviti. Selalunya diaorg main badmintonlaa kat depan rumah tu. Tapi tu semua bukan topik sebenar yang aku nak cerita kat sini.

Apa yang nak cerita kat sini ialah pasal kepelikkan dan kehairanan aku bila diaorg ni jemur baju/seluar 'kecik' masing2. 
Jemur tu kat depan rumah. Sapa2 yang lalu pasti akan nampak dengan jelas. Klu diaorg jemur baju kurung/t-shirt ke kain batik ke taklaa aku heran sangat.

Sepatutnya seganlaa ckit kan, awk semua pompuan bujang tambah pulak budak2 muda lelaki selalu je duk lalu dan lalang pastu awk duk main pulak kat depan rumah tu. 

Klu macam aku ni tak kesahlaa sangat kan, dah kawen lagipun memang aku tak heran sangat nengok benda tu sebab aku rasa yang isteri aku punya lagi canggih dari diaorg tu,huahuahuahuahua....

10 comments:

Unknown said...

canggih setara mana la tu ek..
canggih akan kebesarannya ke....

Ayen... said...

EQ - hahahaha.....canggih dari segi kaler dan paternnye,macam2 adaaa...ihiks.

Anonymous said...

woahhh!! ahhahahha

miloaiskurangmanis said...

tak tau nak kata apa lah....
iols tak penah buat keja jemur mende2 camtu terang2an kat luar...
even dah berkeluarga pun - tak penah lagi jemur gitu...

Ayen... said...

Anonymous - gelaklaa nak gelak....

Ayen... said...

miloais - tu yang kwn pelik sbb kat umah kwn pun x penah nak jemur kat depan gitu walaupun lg canggih dr dieorg,kahkahkahkah....

miss nina said...

isk..isk.. lebih baik sidai di dalam rumah. seganlah dengan jiran2

Ayen... said...

miss nina - tulaa psl,jiran dieorg tu plk org berkopiah dan bertudung labuh tp dieorg rileks je......huhu.

Anonymous said...

pernah terjadi, "barang2 berharga" kitorang 1 rumah lesap kena curik sekali dgn hanger2nya..grrrrr


pst..pst..

cuba AG cari perkataan mcm kat bawah dlm coding komentator widget tu

&ExcludedNick2= [masukkan nickname yg AG taknak nama tu kuar kat komentator widget tu]

cth nama MDT & nama AG..

cuba try

Ayen... said...

MDT - sume skali barang2 berharga mdt kene curi???...susahlaa nak komen klu gitu,kihkihkih.....