My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 16 August 2011

Bayar zakat...

Alhamdulillah petang tadi aku dah selamat membuat bayaran zakat fitrah untuk tahun ni. Pahang tahun ni macam jugak tahun lepas iaitu rm7. Klu ikutkan aku kena bayar untuk 7 orang termasuk mak mentua ngan bibik tapi oleh kerana bibik cakap yang dia tak payah sebab mak dia dah bayar kat indon sana. So jimatlaa sorang,hehehe....

2 comments:

miloais said...

my hb blom bayor lagi...
sokmo heols suka bayar pagi raya... sebelum solat...

Ayen... said...

miloais - tahun ni je awalnya ayen bayar.selalunya bayar malam raya,tu pun ingatkan dah lambat rupa2nya ada lagi yg lambat,bayar pagi raya,hehe...