My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 8 August 2011

Garang sangat ke aku ni???...

Garang ke muka gini......ihiks.
Klu aku ni garang makanya ramai lagilaa orang lain yang garang. Nape tiba2 aku cite pasal garang?... Kesahnya pagi tadi masa aku duk menyapu makmal tiba2 dapat mesej. Bila nengok mesej tu datangnya dari bos aku tapi yang tukang hantar mesej tu ialah geng makmal aku.


Dalam hati aku terus berkata," aiii tepon orang lain, orang lain yang anto mesej".....huhu. Macam2 betullaa, nape tak anto sendiri?.. Takut ke segan ke... Garang sangat ke aku ni sampaikan bos pun takut nak bgtau sendiri kat aku nak buat itu dan ini...

4 comments:

miloais said...

muka uol serius lah...
tengok pada avvy kat fb dan jugak blog le...
ekekekek

pena rozie said...

Tepon die x de kredit la tu...

Ayen... said...

miloais - betul serius ke kelako sebenonya kak?huhuhu....

Ayen... said...

pena rozie - masalahnya member yg anto mesej tu guna tepon bos,nape bos x anto n bgtau sendiri....ihiks.