My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 5 August 2011

Bulan pose pun nipu jugak?...

Benda klu dah jadi tabiat dia tak kira bila. Bulan ramadan ke bulan tak ramadan ke dia tak kisah nak menipu. Sebabnya pada dia dah jadi lumrah macam takde apa2. Aku malaslaa nak bebel panjang2 kang tak pasal2 pulak pahala aku yang kurang.

Tapi janganlaa buat aku ni macam budak2. Budak2 sekarang pun susah dah kita nak bodoh2kan, betul tak? Aku ni sebenonya bukan nak marah kat sape2 cuma aku pelik je dalam bulan yang mulia gini pun masih ada lagi orang nak menipu bila bercakap. Sedih pulak aku rasa...

6 comments:

op anaz said...

Tu lah...tapi sabo..bulan pose ..ehehe..

Ayen... said...

op anaz - memang kena byk bersabor ngan yg jenis gini nak2 pulak dlm bulan mulia ni.....huhu.

miss nina said...

orang tu takde cuti
sabar ajelah!!

Ayen... said...

miss nina - tulaa pasal,sabor jelaa kan......hehe

miloais said...

emmm... ada lah yg tak kena kat mana2 tu....

sabar jer lah... harap2 orang tu berubah lah ye...

Ayen... said...

miloais - gitulaa gamaknya.harap2 dibulan yg mulia ni Allah bukak hati dia supaya berubah,Amin....