My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 27 May 2012

Ada jugak yek gitu...

Mase aku duk isi minyak kat shell tadi datanglaa sebuah keta viva klu tak silap aku, berenti depan pam aku sebab nak isi minyak jugak.

Yelaa kan dah singgah shell mestilaa nak isi minyak tak kan nak beli ikan pulak,betul tak?hehe... Dalam keta tu aku nengok cuma ada dua orang dewasa.

Pemandunya lelaki dan penumpang sebelah pulak pompuan. Tak taulaa aku mereka tu sepasang kekasih ke sepasang suami isteri. Menengokkan gayanya muda lagi.

Yang pelik dan janggal pada aku ialah masa dia berenti pastu matikan enjin keta, pemandu (sang lelaki) rilek je duk menyandar dalam keta. Sang pompuan je yang turun pegi kaunter bayar pastu datang kat keta bukak tempat minyak dan isi minyak. Dalam hati aku, amboiii ada jugak lelaki macam ni yek...huhuhu.


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 comments:

Anonymous said...

terbalik pulak..

pena rozie said...

BUkan senang nak jumpe org lelaki mcm tu. hak3...

Ayen... said...

Anonymous - ye terbalik.biaselaa zaman skrg kan mcm2 perkara pelik yg jd.

Ayen... said...

pena rozie - hahahahaha....untung klu dpt kan sbb payah nk jumpa skrg ni.

delarocha said...

untung laaaa

Telor Power said...

zaman dah berubah yen.....

Ayen... said...

delarocha - ermmm untung...

Ayen... said...

Telor Power - betul...bile zaman berubah segalanya pun berubah.

Papa Mifz said...

ado la tuh yg tak kene tuh...hehe

miloais milo said...

errr... uols... iols jugak kadang2 begitu...
kesian kat hb - dah penat drive...
so iols lah yg gi kaunter bayar dan isikan minyak kereta tu....

Ayen... said...

Papa Mifz - agaknyelaa kan....ihiks.

Ayen... said...

miloais milo - errkkk!!!!...ke kak milo yg kwn nengok aritu,hehehe...owh maknanya x peliklaa ek,ermmmm...