My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 24 May 2012

Paksa mandul...

Korea Selatan akan 'memandulkan' seorang lelaki menggunakan kimia minggu ini kerana beberapa kali didakwa atas jenayah serangan seksual terhadap kanak2.

Lelaki itu akan diberi suntikan setiap tiga bulan untuk tiga tahun akan datang untuk mengurangkan nafsu seksnya dengan memanipulasi hormonnya tidak kiralaa samada dia suka atau tidak.


--> Agak2 koranglaa klu dilaksanakan kat malaysia undang2 ni, kurang ke tak kes rogol.....huhuhu.


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 comments:

Pen Biru said...

haish..mcm tu pun ada..hohohoh

Encik Suami said...

Setuju jika dikenalpasti penjenayah yg lakukan rogol.

wah..dia punya tittle blog..ayen muda..muda la sgt kan?Tett.

miloais milo said...

bagus gak buat kat malaysia
sebab banyak dah sangat kes2 rogol baca kat paper...

ikatankasihku said...

teknologi makin canggih

pena rozie said...

Buat la... Sokong.....

Ayen... said...

Pen Biru - yelaa dah gatal sgt nak merogol kan,hehehe...

Ayen... said...

Encik Suami - hahahaha....ayen ni mmglaa x muda sgt tp bapak ayen tu yg 'muda',ihiks...

Ayen... said...

miloais milo - kasi ajar ckit kan,galak sgt nak merogol org...

Ayen... said...

ikatankasihku - guna teknologi lama pun ok gak.ambik pisau 'zasss' je terus.....huhuhuhu.

Ayen... said...

pena rozie - time kasihlaa kak PR sbb sokong,hehe...

akuadalahaku said...

suka bab zasss je tu..lagi bagus..

Ayen... said...

akuadalahaku - amboiiii yg tu sukenye yek.....ihiks.