My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 7 May 2012

Teruknya aku ni...

Itu salah aku, ini pun salah aku. Buat itu tak kena, buat ini pun tak kena. Betul2 tak gunanya aku ni kan.

Kadang2 aku tersenyum sorang2 bila mengenangkan nasib diri aku ni. Kadang2 jugak aku sedih sebab segala apa yang aku buat serba serbi salah, serba serbi tak kena dan seolah2 tak dihargai.

Kesimpulannya sekarang aku tak kesah walaupun segala apa yang aku buat serba tak kena dan seolah2 tak dihargai, pada aku sekarang aku akan cuba buat yang terbaik. Itu aje...


Published with Blogger-droid v2.0.4

11 comments:

Telor Power said...

jangan mengeluh.....tapi kalau dah pikir diri tu teruk nak wat mcm mana hahahaha
tuan badan yang kata kan hehehehe

ikatankasihku said...

:(

whitecappuccino said...

kenapa ni Ayen? releks la..janji kita buat yg terbaik dan tak buat kesalahan pada orang..

miloais milo said...

cuba yang terbaik...
tu yg sebaiknya...

wan nurul hezrina said...

kalau kata diri teruk nnt jadi teruk sebenar..ore klate panggil teruk sungguh..hikhik..just do it n terus do it..lama2 akan pulih.insyaallah

delarocha said...

jgn dengar sgt cakap org, memang susah nak puaskan hati semua

Papa Mifz said...

lain org lain pandangan nyer...yg penting yakin yg kita dah buat sebaik mungkin...

akuadalahaku said...

apa yang kamu merepek ni ha...
mencuba pun agak bagus apa..sekurang2nya usaha...

pena rozie said...

tak elok mengeluh....

Papa Mifz said...

sunyi jer bro...harap semuo nyer ok yer...:)

Kalamhati said...

janji apa yg kita buat tu betul..dan Allah tahu niat kita..=)