My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 25 May 2012

Apa faedahnya...

"Nombor pendaftaran WWW 1 mencipta rekod baru apabila bidaan tertinggi yang diterima bagi nombor siri tersebut bernilai RM520,000 mengatasi nombor pendaftaran MCA 1 yang dijual dengan harga RM300,100"...


Aku tak taulaa pada korang ada faedahnya tapi pada aku yang tak berapa nak ada duit ni memang sangat2 membazirlaa. Berhabis sampai setengah juta lebih pastu letak kat depan sekeping, kat belakang sekeping.

Silap2 plat keta lagi mahal dari harga keta agaknya kan. Klu ye pun duit habis nak makan, andai yang kaya tu beragama islam baiklaa setengah juta lebih tu buat benda yang lagi berfaedah. Bina masjid ke, derma kat umah anak2 yatim ke kan banyak pahala tu. Apa pendapat korang?...


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

miloais milo said...

bagi iols juga.... amat membazir...

kalo yg beli tu ornag islam - patutnya duit banyak tu - lebih elok heols dirikan masjid untuk kegunaan orang ramai... lagi bepahala...
ke... gi mengerjakan umrah dan haji
or... sedekah pada anak2 yatim dan orang2 miskin yang papa kedana....

pena rozie said...

Baik beli rmh. Lagi bagus...

Ayen... said...

miloais milo - time kasih kak milo sbb sepikiran ngan kwn,hehehe...

Ayen... said...

pena rozie - itulaa pasal...

Anonymous said...

buat rumah anak yatim lagi bagus....

Ayen... said...

Anonymous - tulaa pasal...