My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday 28 April 2011

Betul ke ni???...

Aku sebenonya jarang atau memang tak penah dapat ke aku tak pasti tapi yang aku pasti aku musykil dengan mende alah ni. 
Memula tu aku ingat nak tutup mata mamat ni biar macam yang surat kabo selalu buat kan tapi bila pikir2 balik biar jelaa bagi dia glemer skali skale kat blog aku yang tak glemer ni,hehehe...

Aku ambik ni kat Fb orang umah aku sebab aku nengok dia selalu je dapat mende alah ni. Tak taulaa pulak kot2 orang umah aku pun terjoin jugak ngan mende alah ni, lupa nak tanya dia.

Cuba korang baca apa yang diaorg anto kat bawah tu pastu korang bagitau aku agak2 korang, betul/boleh percaya ke tak sebab aku sendiri pun tak tau nak percaya ke tak....huhu.


ADE JER DUIT MASUK..HUTANG DAH SELESAI..GAJI TAK USIK !
SETIAP HARI DUIT MASUK !
BAYARAN TERUS KE AKAUN KITA !
TAK PERLU TUNGGU GAJI !

Setiap orang yg kita daftarkan ke Website InfinityDownline.com, kita dapat RM100..Ada yg dapat RM100..Ada yg dapat RM500..ada juga yg dpt RM800 setiap hari…Promosi kita buat kat Facebook….berjuta orang ada…tu yg jadi mudah…

Bukan MLM !...Bukan SKIM CEPAT KAYA..!!!....Ianya WEBSITE REFERRAL Bayaran 100% trus kpd kita….Sangat mudah…Senang dapat..

BAGAIMANA DAPAT INCOME ??

Setiap ahli menjana income secara terus ke akaun bank mereka…RM100 dari setiap ahli baru yg di daftarkan ke website InfinityDownline.com. Kalau minggu ni ada 5 org jadi ahli maka RM500 trus ke akaun kita..kalau bulan ni 30 org..maka RM3000 akan tertera masa kita semak baki di ATM kita…

PRODUCT DLM WEBSITE ??

- Pendidikan Marketing Secara Online
- Kesihatan
- Pendidikan Teknologi Maklumat

Call/SMS : 012-603 9023 Sekarang…

Hak Ekslusif dari Multiplex System Corporation pengasas InfinityDownline. Kita gunakan kelebihan konsep referal yg ditawarkan oleh Website jika kita refer 1 ahli baru kita akan dapat RM100 segera ke akaun bank kita. Dengan pengunjung yg amat ramai di Facebook & teknik yg betul yg akan haris tunjukkan, amatlah mudah utk mendapat income yg infiniti. Haris akan guide anda sehingga berjaya !

CALL / SMS : 012-603 9023 ( Haris ) / PM utk penerangan lanjut....

Untuk pendaftaran secara online, klik link di bawah :
http://www.infinitydownline.com/?id=okcc2u

2 comments:

miloaiskurangmanis said...

MLM?
payah nak percaya

Ayen... said...

miloais - ntahlaa tp die tulis kat situ bukan MLM kan.xtaulaa takut ckp je bukan tp lebih kurang je kot,hehehe....malaslaa nak caye.