My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 18 April 2012

4 abang botak...

Memula tadi yang pakai baju ijau tu duk bersembang ngan aku kat makmal. Lepas dia keluar tu dia datang balik sambil cakap nak ambik gambo. Dia cakap, kena ambik gambo ni bukan senang nak tengok 3 orang botak macam ni sambil ejas kamera henset dia.

Bila aku kluar aku tengoklaa member 3 orang tu duk tengah bersembang depan tandas. Aku cakap kat baju ijau tu suruh dia pegi kat sana pastu biar aku yang ambik gambo.

Dia tanya balik nape pulak. Aku cakap klu awak join skali kat sana lagi ok sebab jadi 4 orang botak. Gampang betul dia cakap kat aku,kahkahkahkah....


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

pena rozie said...

hahahahaha,...

ikatankasihku said...

Antara pose termacho di abad ini..tahniah..tapi, memancor2 pulak kesilauannyer...

ppsssttttt, jangan bagitau diaorang tau..rahsia2..hahahahaha

Papa Mifz said...

botak itu menawan...haha

c'axoera ヅ said...

hahaha rameynyer habang2 votakkkk hhehhehe

miloais milo said...

geng botak...

emmm... tak leh nak komen lah
my hb pun sama - lebih suka membotakkan kepala

whitecappuccino said...

hehehe..makin cerah dunia kan?

Mr.Clive said...

geng botak!heheheh

anie said...

geng macho