My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 3 April 2012

Orang boleh buat macam2...

Kelako betullaa aku rasa. Sebab tulaa aku nak nasihatkan sahabat2 pompuan sume yang mana suka ngat kumpul/tayang gambo kat internet terutamanya facebook sekarang ni.

Buang atau simpanlaa kat tempat yang lebih selamat. Bukan aku nak dengki ke apa tapi dengan gambo2 tu macam2 orang boleh buat kat kita.

Aku cakap ni pada yang nak dengarlaa yek, klu yang tak nak dengar tu terpulanglaa sebab aku tak paksa ni. Masing2 dah besor belake, boleh pikir baik buruknye kan.

Berbalik smule pasal gambo kat atas tu. Sebab apa aku kabo kelako sedangkan pada korang tak kelako pun kan,hahaha...

Kelako pada aku sebab nama dia tu lagipun aku rasa ni mesti kes dengki maklumlaa bro tu kan ramai pompuan yang tergila2kan dia. Yelaa orang ensem katakan tapi tulaa susah gak klu muka ensem sangat, betul tak?

Nasiblaa aku ni Allah kurniakan rupa yang 'ala2' ensem je (sape yg rasa nak muntah,silakan.....kahkahkahkahkah). Klu Allah kurniakan rupa yang ensem kat aku, entahlaa apa jadi kat aku kan.....hehehe.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

pena rozie said...

Zaman dah canggih....

miloais milo said...

baca kat porem - katanya nak saman ornag yg buat cerita ni....

ada jugak yg kata - kalo mende ni jadik kes polis - masaklah yg tukang buat - satu penipuan - yg keduanya : pengubahsuaian dokument rasmi....

pedih tu - masuk dalam duduk dalam kondo pintu besi....

ntah la ye.... for me...
amat kurang ajar mempermainkan nama orang ni... sama jugak dengan names calling

wan nurul hezrina said...

heheh gambar abang aeron ker2?lawak plak tgk mcm gambar mat bangla plak.huhu

Papa Mifz said...

nasib baik kito nih tak femes kan..hehe

ikatankasihku said...

muntah pelangi...

abg aaron mnjadi pujaan ramai .. :)

anieMD said...

sebab tu amik gamba pandang belakang jer... :)