My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 9 April 2012

Aku ingat dia giler...

On de way nak balik skolah aku lepas ambik anak2 dari skolah dia tadi aku lalu depan sebuah bank tu. Jalan takdelaa sesak sangat masa tu.

Dalam duk mengikut belakang keta lain tu aku tengoklaa ada sorang mamat duk tengah bercakap sorang2 kat celah keta. Pakaian smart, muda lagi orangnya dan ensem pulak tu.

Dalam hati aku, Ya Allah hai kesiannyalaa kat dia ni muda2 lagi dah giler. Masa tu aku nampak dia dari sebelah kanan. Dalam2 duk bercakap tu dia pun berpusing ke arah aku pastu aku nampak sesuatu kat telinga kiri dia.

Rupa2nya dia tengah bercakap henset guna earphone daaaa. Suka aku sorang2 masa tu, tak pasal2 aku kata dia giler...hahahaha.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

whitecappuccino said...

hahaha..tak pasal2 orang tu dicop gila yer.

Karukord Jagau's said...

zaman dh berubah...dunia dh maju hehhee

ikatankasihku said...

hensem eh..nape tak mintakan nombor fhone dia..aduhhhh..

pena rozie said...

sedap jer ckp org giler ek... ha...ha...ha...

Papa Mifz said...

tak pasal2 kene gila...hehe

Telor Power said...

hahahaha....teruk betul la.