My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 6 April 2012

Lawak betullaa korang ni...

Salam pagi jumaat dari aku buat rakan2 blogger sume. Pagi ni cuaca kat kuantan sejuk ckit sebab sekarang ni hujan renyai2. Bila sejuk2 gini korang paham2 jelaa kan apa aktiviti yang menyeronokkan,hehe...

Selain tu otak pun semestinya beku ckit so takleh laa nak berN3 yang berat2 sangat. Oleh itu aku nak citelaa pasal yang ringan2 je. Semalam masa aku tak tau nak buat apa aku pun jenguk2laa beberapa blog tu.

Dalam duk membaca blog korang tu aku gelak sorang2. Mana taknya, ayat2 yang korang taip tu kelako sangat pada aku. Dari ayat2 korang tu aku dapat rasa yang korang ni berbakat jadi pelawak. Klu pegi uji bakat raja lawak memang sah2 luluslaa aku rasa,ihiks...

Seronok sangat aku baca. Ada yang berlawak secara selamba, ada yang secara blur dan ada jugak secara sinis. Pendek kata macam2laa. Apa2 aku mintak korang teruskanlaa ayat2 lawak korang masa buat n3 sebab barulaa seronok aku nak baca, tak jemu....kui3.


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

ikatankasihku said...

sukenyer dia...

Papa Mifz said...

hujan aktiviti apo best bro,kongsi la sikit....:)

pena rozie said...

suka...suka....

Karukord Jagau's said...

salam singgah di malam hari...

Mr.Clive said...

kalau hujan,apa lagi aktiviti nak buat selain....kehkehek :P

anyway,bro teruskan la jugak menulis.seronok membacanyer! hehe

a.samad jaafar said...

Saya enjoy dgn rakan2 blog.. Termasuk empunya blog ini..

akuadalahaku said...

patut la tak ada org nak baca blog saya. blog saya tak kelako. :(

Telor Power said...

hujan oh hujan....


ayen, hujan2 ko suka buat apa ? cuba jawab sikit