My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 5 April 2012

Harap2 tak dapat surat...

Arini aku cuti sebab sekarang ni aku kat temerloh, ada hal ckit. Penting betul halnya ni yek dah klu pagi2 gini dah ada kat temerloh,ihiks...

Jadualnya aku kena ada kat sini pukul 8. Ikutkan standard perjalanan kuantan temerloh dalam 1 jam setengah tapi tadi masa aku kat tol gambang, aku tengok jam dah pukul 705am.

Dalam hati aku mampuslaa sempat tak sampai ni. Takpelaa tawakkal jelaa. Layan diri sorang2 sesambil ngantuk ckit2 sedar tak sedar sampai kat temerloh.

Terkejut jugak aku sebab bila aku smule tengok jam tangan menunjukkan pukul 750am. Pergghhh boleh tahan jugak yek, tak sampai sejam tuuuu,hehehehe...

Boleh tahan memanglaa boleh tahan tapi aku harap takdelaa sampai sebarang surat lepas ni,kui3...


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

ikatankasihku said...

jadilah pemandu berhemah..hihihi

pena rozie said...

amin... tak dapat la surat tu...

Telor Power said...

hati2 ketika memandu yen