My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 9 April 2012

Kencing berdiri tepi jalan...

Memang tak malu betullaa manusia 3 ekor tu. Semalam masa aku lalu kat highway jerangau jabor adalaa aku tengok sebuah pajero tu berenti tepi jalan.

Sampai je dekat aku tengok dieorg bertiga duk tengah memuntahkan burung dia. Biasalaa kan macam manusia jugak, kekadang tu ada yang jenis takleh jalan jauh. Rasa nak muntah, gitulaa burung dieorg tu.....hahahahaha.

Nak kencing tu kencinglaa tapi biarlaa jauh ckit dari pandangan orang yang lalu lalang. Ni tak, masa aku lalu tu memang terang terang nampaknya. Bagus lagi kambing dalam gambo tu haa, nak kencing lari masuk dalam semak takut orang nampak.

Berdiri bertiga tu pulak rapat2 kedudukannya cuma hala pancutan tu je arahnya lain2,kahkahkahkah.... Giler betul dieorg tu. Aku pun buat tak berapa nak pandanglaa sebab spesis aku jugak. Tapi cer yang buat tu spesis yang lain dari aku, memang sah2 aku slowkan keta aku,hehehe...

Nasiblaa anak2 aku duk main sesama dia so dieorg tak nampaklaa. Klu dieorg nampak pening pulak kepala aku nak menjawabnya.


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

ikatankasihku said...

spesis lain tu, dia tak berdiri.. :P
sopan je

Pen Biru said...

kambing tu lagi bersopan kan..?

Pen Biru said...

kambing tu lagi bersopan kan..?

pena rozie said...

x tahan la tu. hi...hi...hi...

akuadalahaku said...

tak senonohnya mereka2 tu.

Papa Mifz said...

biar burung dio kene sumpah dek bunian tepi jalan tuh...haha

Telor Power said...

bangsa melayu ker??