My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 4 April 2012

Terkasar ckit...

Sekarang ni aku cbuk dengan eksperimen yang menggunakan air batu. So mase cikgu nak guna air batu tadi aku pun ambiklaa dalam peti. Nama lagi batu kan mestilaa keras.

Tarik punya tarik, ambik kau...... patah,huhuhu... Walaupun patah terpaksa jugaklaa guna bekas tu sebab klu tak guna kang takut tak cukup pulak ais.

Tunggu aku order bekas baru nanti baru boleh buang yang patah ni. Biaselaa nak buat mcmane kan,hehehe...


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

ikatankasihku said...

ganah sungguh mu ni gak...

Papa Mifz said...

tangan tak berseni nih...haha

pena rozie said...

hi...hi...hi... jgn kasar sgt...

Pen Biru said...

kalau tak kasar pun jd cmtu, kalau kasar agaknya lagi teruk la

anieMD said...

x baik main kasar ni...