My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 12 April 2012

Banyak sangat ke aku makan?...

Pagi ni sarapan aku pulut kuning, karipap dan jemput2. Masa nak bayar tu tokey kantin tanya, tak ngantuk ke makan pulut banyak2 gini? Banyak sangat ke aku makan tu haa? Pada aku biasa je kan,ihiks..

Aku pun cakaplaa kat dia, laaa apa susahnya klu ngantuk tido jelaa. Mana ada ubat lain lagi selain tido,kui3... Korang klu makan pulut ni ngantuk ke?..

Lagipun klu dah nak ngantuk makan apa pun akan ngantuk jugak kan. Makanlaa mee goreng ke nasi beriani ke tapi dah tido malam pukul 3am/4am memanglaa akan ngantuk,hehehe...


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

ikatankasihku said...

ui banyaknyer...sendat perut ni
tengok pulut ni macam tak pedas, tapi tetiba pulak i rasa pedas ni..nape ek?...

anieMD said...

pulut!!!

Telor Power said...

kira ok la byk tu

Papa Mifz said...

mengantuk tuh mitos jer tuh...hehe

pena rozie said...

memang betul... kalau mkn ape pun kalau dah angin mengantuk datang. Baik tido la