My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 23 June 2011

Ada serabut,takde sunyi.Biasalaa kan...

Baru2 ni geng2 lab aku ada buat majlis sempena pertukaran Pn Habibah yang dapat tukar ke skolah baru.
Nilaa orangnya. Seorang yang cukup pot pet pot pet mulutnya. Dan dah lumrah alam semulajadi, masa dia ada dulu kadang2 serabut jugak tapi bila dah takde ni masing2 ada jugak berbunyi yang sunyi pulak bila dia takde,huhu... Biasalaa tu kan.
Ni pulak member2 kamcing giler babi dialaa ni...
Masa ni sedap mcmana pun kek tu pasti rasa kureng sebab tengah bersedih nak berpisah kan,hehe... tapi pada aku memang sedap kek tu,kuikuikui... Apa2 pun buat Pn Habibah, aku ucapkan selamat bertugas di tempat baru semoga seronok selalu.

6 comments:

syariza09 said...

ni mesti bkn member kamcing u kan, sebab tu la u mkn kek tu rasa sedappp jer

miloais said...

baca entry uols ni...
iols teringat lagu pandu-puteri masa iols kat sekolah dulu...

bertemu dan berpisah adat manusia biasa... lalalalal...

iols lupa dah lirik lagu tu...
lagu wajib nyanyi bila nak bersurai
heheheeheh

Ayen... said...

syariza09 - mcmana u boleh tau ni,hahaha...

Ayen... said...

miloais - a'ahlaa kan.kwn pun suka gak lagu tu......ihiks.

makdara TERdiva said...

samalah macam anak2 sendiri..
bila ada depan mata asyik nak bertekak

tp bila dah jauh2 ni..rindu plak dgn hiruk pikuk suara dorang tu.. :(

Ayen... said...

MDT - yelaa kan rasanya sape2 akan gitu kan,huhuhu...