My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 12 June 2011

Betul ke kotor...

Klu cite pasal minyak, keta ngan motor aku memang aku tak penah isi kat tempat lain melainkan dua tempat ni je...
Klu tak kat Petronas...
Aku akan singgah kat Shell...

Tapi aku nak tanya koranglaa betul ke ada orang kata yang klu nak banding antara dua minyak ni lagi ok shell sebab minyak petronas 'kotor'...

8 comments:

Fathiah Hamim said...

err tak elok asyik tukar2 petrol.

tapi, memang ramai cakap petronas sebenarnya tak elok untuk enjin. sebab...errrmmm...dia tak elok la. ngeee

pena rozie said...

Biase pakai shell jer. Sebab org ade kate minyak petronas tak ok.

Ayen... said...

Fathiah Hamim - tak elok ek tukar2 petrol tp klu dua jenis je ok kan,hehehe....

Ayen... said...

pena rozie - ye ke petronas tak ok ni?termasuk akak,dah dua org ckp x ok.....huhu.

pena rozie said...

Akak Rozie kate pekerja Petronas sendiri yg cakap. hu...hu...hu....

~nadyahoney~ said...

ntah, xtau la kotor ke tak tp sy pkai shell jer...xtukar minyak lain...

Ayen... said...

pena rozie - klu pekerja dia sendiri dah kata gitu maka pasni kena guna shell jelaa,huhu....

Ayen... said...

nadyahoney - baguslaa tu kiranya pengguna yang setia laa ni yek,hehehe....